Неділя, 17.12.2017, 11:12
Лозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Друзі сайту
Пульс
Головна » 2012 » Грудень » 10 » Що таке Мала академія наук України?
19:32
Що таке Мала академія наук України?
Засновником Малої академії наук України є Міністерство освіти і науки України. Засновниками територіальних відділень, наукових товариств учнів Малої академії є Міністерство освіти Автономної республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій. Також за погодженням з відповідним органом управління освіти і науки співзасновниками територіальних відділень, наукових товариств учнів можуть виступати академічні, науково-дослідницькі установи, вищі навчальні заклади, творчі спілки, громадські організації та окремі особи, які мають досвід роботи з учнями, відповідну матеріальну базу, наукове та педагогічне кадрове забезпечення. 

Засновник Малої академії, територіальних відділень, наукових товариств учнів або уповноважений ним орган здійснює фінансування Малої академії , її матеріально-технічне забезпечення, тощо.

МАН у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про позашкільну освіту", "Про мови", а також Положеннями про позашкільний навчальний заклад, загальноосвітній навчальний заклад, іншими нормативно-правовими актами і даним Положенням.

Мала академія наук України (далі МАН чи Мала академія) – це структурна складова системи позашкільної освіти, яка сприяє виявленню здібностей, обдарувань, і самовизначенню та реалізації особистості засобами залучення до пошукової, експериментальної, дослідницької роботи в різних галузях науки і техніки, забезпечує її творчий, інтелектуальний, духовний розвиток, професійну орієнтацію, підготовку до майбутньої професійної та громадської діяльності.

Мета МАН – поглиблення науково-практичних знань із галузевих наук у секціях і наукових товариствах, подальше зміцнення наукових звязків між шкільною молоддю і науковими установами. Педагогічний процес у МАН має свої особливості, які відрізняють його від звичайних уроків у школі. І перш за все це те, що плани й програми наукових гуртків, клубів, секцій, на відміну від стабільних навчальних програм, охоплюють такі галузі знань і практичної діяльності, які виходять за межі уроку, враховуючи індивідуальні інтереси та творчий потенціал конкретної дитини. 

МАН здійснює освітню і наукову діяльність у позаурочний та позашкільний час, обєднуючи за принципами добровільності й доступності учнів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ-го та ІІІ-го ступенів, ліцеїв, гімназій, вищих навчальних закладів зазвичай І-ІІ рівнів акредитації та інших типів освітніх і наукових закладів, віком зазвичай до 21 року. 

Основними завданнями Малої академії наук України є:
пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих, талановитих учнів;
виховання свідомого громадянина України; 
створення умов для творчого, інтелектуального, духовного самовдо­сконалення учнів та його стимулювання;
формування у учнів умінь та навичок культури наукового дослідження;
формування соціально-адаптованої особистості, її громадського досвіду;
пропаганда наукових досліджень учнів та захист їх авторських прав і інтересів;
задоволення потреб учнів у професійному самовизначенні та творчій самореалізації.
Переглядів: 380 | Додав: YFem | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
САЙТИ ВЧИТЕЛІВ
"Бібліо мрія "

"Сайт вчителя інформатики Гугіс Світлани Володимирівни"

"Сайт вчителя предмета "Захист Вітчизни"

Освіта.ua
Педагогічна преса
Захист прав дитини
Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Конструктор сайтів - uCoz