Четвер, 24.08.2017, 00:11
Лозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Новини
Новини [401]
тут ми висвітлюємо заходи, проведені у нашій школі
Анонси [82]
Олімпіади та конкурси [5]
Досягнення учнів [25]
Досягнення вчителів [1]
Національно-патріотичне виховання [28]
Звернення громадян [0]
Публічна інформація [1]
Виховна робота [6]
ЗНО [3]
Шкільна бібліотека [2]
ДПА [1]
Рік англійської мови [21]
Пам'ятні дати [4]
Молодь дебатує [6]
Вчимося жити разом [2]
2017 - Рік японії [3]
PISA [1]
Друзі сайту
Пульс

ЛОЗІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №12

ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

НАКАЗ

 

23.12.2014                                                         № 191-о

 

Про стан роботи школи зі

зверненнями громадян у 2014 році

та завдання на 2015 рік

 

На виконання   Закону України від 02.10.1996  №393 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказу по школі від 14.01.2014 № 10-о «Про вдосконалення роботи зі зверненнями громадян», від 24.06.2014 № 92-о «Про підсумки роботи зі зверненням громадян за І півріччя 2014 року» »  проаналізовано роботу зі зверненнями громадян  за період із січня по грудень 2014 року.

Аналіз стану роботи зі зверненнями за 2014 рік розглядався на нарадах при директорові (протокол №4 від 08.04.2014, протокол № 11 від 23.12.2014).

Щоквартальні  звіти за показниками Класифікатора та за рік у порівнянні з минулим роком надавались до відділу освіти Лозівської міської ради Харківської області.

За 2014 рік до школи надійшло 102 звернення від громадян. Кількість звернень у порівнянні з 2013 рік збільшилася на 50 . За видами звернень домінують заяви та  клопотання від батьків про влаштування дітей на навчання до школи.

Аналіз  за характеристикою звернень:   

  • за формою надходження:  на особистому прийомі –102;
  • за ознакою надходження: первинних –102 звернень; 
  • за суб’єктами звернень: індивідуальні звернення – 102;
  • за типом звернень: усні звернення – 101;
  • лист – 1;

-     за категоріями авторів звернень: одинока мати  – 1 ;

-    пенсіонер – 4;

-    працівники бюджетної сфери – 9;

-    безробітні – 2;

-     інші категорії – 84;

По зверненнях, які надійшли  до школи у 2014 році:

100 звернень  - вирішено позитивно, по 2 – дано роз’яснення .

Всі звернення, які надійшли, були вчасно розглянуті. 

Актуальними залишаються питання, що порушуються у зверненнях громадян:   влаштування дітей у навчальні заклади, працевлаштування, звільнення.

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», актів Президента України, Кабінету Міністрів України з боку адміністрації школи вживалися відповідні заходи щодо забезпечення відкритості та прозорості своєї роботи. Зазначену діяльність визначено як невід’ємну складову частину всієї роботи.

Питання про виконання вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» розглядалися на адміністративних планівках впродовж року.

Відповідно до Закону України від 13.01.211 року № 2939-VІ «Про доступ до публічної інформації» в навчальному закладі  забезпечується доступ до публічної інформації  шляхом оприлюднення інформації на офіційному

веб-сайті школи , на інформаційних стендах та надання інформації за запитами на інформацію.

Адміністрацією закладу вживаються заходи щодо забезпечення відкритості та прозорості своєї роботи.

На підставі вищезазначеного,

 

НАКАЗУЮ:

1. Рівень  роботи школи з питань забезпечення конституційних прав на звернення у 2014 році вважати достатнім.

2. Використовувати в роботі зі зверненнями громадян організаційно-методичні рекомендації Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації,  Інструкцію з діловодства та звернення громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднання громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 №348.

Впродовж  2015

Щомісячно до  5 числа наступного місяця

3. За результатами  узагальнень та аналізу в школі  проводити роз’яснення найбільш актуальних питань на нарадах при директорові, засіданні ради школи, батьківських зборах.

Постійно

4. Забезпечити зберігання справ, які сформовані у встановлені терміни, передбачені номенклатурою справ закладів та надання аналітичних звітів за результатами розгляду звернень до відділу освіти.

Впродовж 2015 року.

5. Звертати увагу на морально-психологічний клімат в педагогічному,

 

учнівському колективах з метою оздоровлення міжособистісних стосунків.

Постійно

6. Дотримуватися порядку реєстрації звернень громадян  у журналах реєстрації.

                                                                            При надходженні звернень

7. Дотримуватися строку і порядку розгляду звернень громадян .

                                                                            Протягом 2015 року

8. Дотримуватися затвердженого графіка і порядку особистого прийому громадян.

                                                                            Протягом 2015 року

9. Секретарю-друкарці школи Невмержицькій Ж.П. надавати  до відділу освіти:

9.1. Узагальнену аналітичну інформацію по стан роботи школи з питань виконання   Закону України від 02.10.1996 №393 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

                                            До 30.06.2015; 30.12.2015

9.2. Звіти з урахуванням кількості звернень із початку року за показниками Класифікатора.

                      Щоквартально, до 1 числа  місяця,

                                                                            наступного за звітним кварталом

10. Інженеру електроніку Костіній Н.В. розмістити на веб-сайті школи звіти щодо роботи зі зверненнями громадян  за 2014 рік у порівнянні  з 2013 роком.

11.  Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

  Директор школи                                            Н.Д.Шпортюк

 

 

 

З наказом ознайомлені: ___________ Ж.П.Невмержицька       

                                       ___________  Н.В.Костіна

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Сайти вчителів
"Бібліо мрія "

"Сайт вчителя предмета "Захист Вітчизни"

Освіта.ua
Педагогічна преса
Захист прав дитини
Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Конструктор сайтів - uCoz